Η σταδιοδρομία του Φωκά Ευαγγελινού στη χορογραφία ξεκινά το 1991. Η πρώτη του χορογραφική δουλειά είναι στην επιθεώρηση Άρτζι Μπούρτζι και Ελλάς σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη και μουσική Ανδρέα Μικρούτσικου (1991, Θέατρο Παρκ). Από τότε χορογράφησε και ανέλαβε την κινησιολογία πολλών θεατρικών παραστάσεων. Χορογράφησε την επιθεώρηση Φιέστα και Άστα σε σκηνοθεσία Αντώνη Καφετζόπουλου και μουσική Διονύση Τσακνή (1992, Θέατρο Πάρκ), την επιθεώρηση Πόθεν Αίσχος με σκηνοθέτη τον Γιώργο Κιμούλη (1992 Θέατρο Πάρκ), το Ταμ- Ταμ και Τάνγκο με τον θίασο της Μιμής Ντενίση, σε διασκευή και μετάφραση της ίδιας, που σκηνοθέτησε ο Roger Williams (1993, Θέατρο Βρετάνια), το έργο της Δήμητρας Παπαδοπούλου Δεν τρέχει τίποτα σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου (1993, Θέατρο Αθηνά), την παιδική επιθεώρηση της Ελένης Γερασιμίδου Δώσε μου να κάνω μια (1994, περιοδεία), το διασκευασμένο από την Μιμή Ντενίση κλασικό έργο Άννα Καρένινα σε σκηνοθεσία Κοράη Δαμάτη (1995, Θέατρο Ακροπόλ), την επιθεώρηση της Σοφίας Φιλιππίδου Κου-Κου....Τσα σε σκηνοθεσία Λύδιας Κονιόρδου και μουσική Διονυση Τσακνή (1995, ΔΗΠΕΘΕ Βόλου), τη Θεοδώρα σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα (1996-1998, Θέατρο Ακροπόλ), το μιούζικαλ Blood Brothers του Willy Russell σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαϊδη (1997, Θέατρο Μπρόντγουαιη), τη Μαντάμ Σουσού του Δημήτρη Ψαθά με σκηνοθέτη τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο (1998, Θέατρο Βρετάνια), το έργο του Δημήτρη Ψαθά Αλλοίμονο στους Νέους σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου, μουσική Μάνου Χατζιδάκη και σκηνικά Ρένας Γεωργιάδου (1999, Θέατρο Πάρκ), το μιούζικαλ Οι Φοιτητές του Γρηγορίου Ξενόπουλου με τον θίασο του Εθνικού Θεάτρου σε διασκευή και σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου, μουσική Yuri Stupel και σκηνικά-κουστούμια της Ρένας Γεωργιάδου (2000, Εθνικό Θέατρο Κοτοπούλη), το Μαγειρεύοντας με τον Έλβις του Lee Hall σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα (2000, Θέατρο Διάνα), το διασκευασμένο έργο του Eugene Labishe Δυόμιση Φόνοι κι ένα Μπουλντόγκ σε σκηνοθεσία Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου (2000 – 2002, Θέατρο Πειραιώς 131).

 

Το καλοκαίρι του 2001 καλείται από το Εθνικό Θέατρο να χορογραφήσει τις Νεφέλες του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη, μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ, μουσική Φίλιππου Τσαλαχούρη και κουστούμια Γιάννη Μετζίκωφ. Η πρεμιέρα του έργου έγινε στο ελληνιστικό Θέατρο της Εφέσου και ήταν η πρώτη φορά που σύγχρονος ελληνικός θίασος έπαιζε στο σπουδαίο αυτό μνημείο της αρχαίας Ιωνίας. Η παράσταση ανέβηκε μετά στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου και ακολούθησε περιοδεία ανά την Ελλάδα. Την ίδια χρονιά θα χορογραφήσει το μιούζικαλ Μιζερέρε του Παναγιώτη Πασχίδη σε σκηνοθεσία και πάλι του Κώστα Τσιάνου με τον θίασο του Εθνικού Θεάτρου σε μουσική Θάνου Μικρούτσικου και κουστούμια Γιάννη Γιάννη Μετζίκωφ (2001, Εθνικό Θέατρο Κοτοπούλη). Το 2002 χορογραφεί το μιούζικαλ Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές, που ανεβαίνει στο Θέατρο Αθηναίον σε διασκευή Παναγιώτη Μεντή, σκηνοθεσία Γρηγόρη Βαλτινού, μουσική Yuri Stupel και σκηνικά Γιώργου Ασημακόπουλου. Την ίδια χρονιά χορογραφεί την μουσική παράσταση Παραμύθι χωρίς όνομα του Ιάκωβου Καμπανέλλη που ανέβασε το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας σε σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη και μουσική Μάνου Χατζιδάκη. Μετά την πρεμιέρα στη Λάρισα το έργο παρουσιάστηκε στο Λυκαβηττό, το Θέατρο Παπάγου και το Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης. Η ίδια παράσταση θα επαναληφθεί το καλοκαίρι του 2003. Το 2002 θα χορογραφήσει και το έργο της Ελένης Ράντου Μην Τρέχεις Μαμά που ανέβηκε στο Θέατρο Διάνα σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα. Το 2003 θα συνεργαστεί με τον Κώστα Τσιάνο και την Θεατρική Διαδρομή στις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη (Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και περιοδεία ανά την Ελλάδα) με μουσική Μιχάλη Χριστοδουλίδη, σκηνικά Αντώνη Χαλκιά και κουστούμια Γιάννη Μετζικώφ και με τους Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, με τον θίασο του Εθνικού Θεάτρου, στο δικό τους έργο Ποια Ελένη; με μουσική Αφροδίτης Μάνου, σκηνικά Αντώνη Δακλίδη και κουστούμια Έβελλυν Σιούπη (Εθνικό Θέατρο – Σκηνή Κοτοπούλη).

 

Πέρα από τις θεατρικές του δουλειές ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει εργαστεί ως χορογράφος και σκηνοθέτης σε μουσικές σκηνές, όπως το «Χάος» όπου εμφανίζονταν η Άννα Βίσση και ο Σάκης Ρουβάς (1995). Την ίδια χρονιά αναλαμβάνει την κινησιολογία της μουσικής παράστασης της Άλκηστης Πρωτοψάλτη στο «Γκάζι» που σκηνοθέτησε ο Ανδρέας Βουτσινάς. Το 1996 και 1997 χορογραφεί και σκηνοθετεί τα προγράμματα των μουσικών σκηνών «RIBAS» «Γκάζι» και «Αστέρια» όπου εμφανίζονταν η Άννα Βίσση με τον Νίκο Καρβέλα. Το 1997 υπογράφει τη χορογραφία της περιοδείας της Άννας Βίσση στο εξωτερικό (Αυστραλία, Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Νότια Αφρική και Κύπρο).

 

Από το 1998 μέχρι σήμερα ο Φωκάς Ευαγγελινός σκηνοθετεί και χορογραφεί όλες τις εμφανίσεις της Δέσποινας Βανδή και του Σάκη Ρουβά, στις οποίες τα σκηνικά τα υπογράφει ο Μανώλης Παντελιδάκης. Έχει επίσης συνεργαστεί με τους τραγουδιστές Γιάννη Πάριο, Αντώνη Βαρδή, Τόλη Βοσκόπουλο, Γλυκερία, Καίτη Γαρμπή, Στέλιο Ρόκκο και Αντώνη Ρέμο.

 

Από το 1993 ασχολείται συστηματικά με την τηλεόραση, χορογραφώντας πολλά shows όπως το «Ciao Antenna» και «Bravo», εορταστικά σήριαλ «Απαράδεκτοι», «Χάι – Ρόκ», «Δις Εξαμαρτείν», τελετές απονομής μουσικών βραβείων, καλλιστεία και δύο φεστιβάλ διαφήμισης στο Μέγαρο Μουσικής. Θα πάρει ακόμη μέρος ως ηθοποιός και χορογράφος στο σήριαλ της Μαρίας Γεωργιάδοου «Μια υπέροχη Ζωή».

 

Στον κινηματογράφο εργάστηκε ως χορογράφος δύο φορές: στην κωμωδία «Το κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο» των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου με μουσική Αφροδίτης Μάνου (2001) και στην ταινία «Βαρέθηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου» του Νίκου Παναγιωτόπουλου με μουσική Σταμάτη Κραουνάκη (2002).

 

Εκτός από τις δουλειές του που απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό, ο Φωκάς Ευαγγελινός θα συμπράξει με την ομάδα σύγχρονου χορού Dancemania, η οποία δημιουργήθηκε το 2002 από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δασκάλων Χορού. Σκοπός της ομάδας αυτής είναι η προώθηση παιδιών (12-18) με ταλέντο στο χορό προκειμένου να ασχοληθούν με την τέχνη αυτή επαγγελματικά. Η Dancemania εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών με το έργο Ο κύκλος της Πεταλούδας, στο οποίο τόσο η αρχική σύλληψη όσο και η σκηνοθεσία και η χορογραφία είναι του Φωκά Ευαγγελινού.